Tag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Udin, seorang lelaki pemalasan, sedang asik nonton bola di TV. Tau-tau bininya nongol.
“Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!” bilang bininya.
“Masang lampu? Lu kire gue PLN apa?!” sahut Udin dengan enteng.
“Ya udeh kalo kagak mau. Benerin aje keran kamar mandi, itu tuh aernya ampe luber-luber!”
“Benerin keran? Lu kire gue PDAM?!”
“Ya udeh, kalo abang pergi beli rokok ke warung, aye nitip beli gas 3 kilo.”
“Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye? Lu kire gue PERTAMINE?” Udin sewot.

Lantaran  berasa  digangguin terus, Udin ngeloyor ke rumah tetangga. Balik udah jam 2 malem.
Tapi Udin kaget lantaran terasnya sudah terang. Terus Udin ke kamar mandi, air sudah gak luber. Dia ke dapur, tabung gas juga sudah ada yang baru.

Paginya Udin nanya ke bininya: “Lu minta tulung ame siape?”
“Gini bang, abis abang minggat, aye nangis di teras.
Terus ade cowok ganteng lewat nanyain. Ane cerite ape adenye, juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin. Tapi ada syaratnye…”
Ape syaratnye?” Udin penasaran.
“Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atau ‘tidur’ ame die.”
“Terus, elu bikinin die roti kan?” Udin mendesak.
“Bikinin roti?! Lu kire aye Holland Bakery ape?!”

??????

Sumber: WA
Foto: Holland Windmollen (forum.allesamerika.com)